14. nov. 2011

skønne liv

her tidligere idag, kom min folkeskole-veninde Rosa forbi gym med sin ven Malthe... Det var så umådeligt skønt at se hende igen efter så lang tid! Vi snakkede og fik cathed up og jeg viste dem rundt på Rys, og inden de sku med toget tilbage mod East-Jesus-Nowhere, fik vi os en lille øl på Istedgade ♥♥♥ Fik jeg nævnt hvor skønt det var at se hende igen?! 
Her i weekenden har mama besluttet sig for at tage alle os unger med en tur til Vejle. Heldigvis er der en pige derhenne, på min alder, som også er stor tilhænger af at tage i byen og drikke sig kampestiv, og ryge de dertilhørende 5 pakker smøger Det bliver skønt, også fordi det er så lang tid siden jeg sidst så hende! Men inden turen går til Vejle, skal jeg lige et smut forbi Malene Birger-lagersalg, og arbejde i 8 timer! Jeg tjener så mange para til nyt tøj, det er jo bare skønt! 

mit liv er skønt ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar